Mar 2, 2011

chelsea vs manchester united

oh yeah! i loev this post man.


hero baru Chelsea! David Luiz


okeh. mari kita mulakan dengan kemenangan Chelsea malam tadi. 2-0 poit! walaupun aku tak tengok live semalam, tapi perasaan gumbira tu ade weyh! memang kami rancang nak tengok game tu smalam. tapi disebabkan makan malam yang mengakibatkan otot mata aku berasa penat telah menyebabkan perasaan mengantuk tu muncul dengan tak seman-menanye. apakan daya. aku boleh tidur je la. dah tak leh wat apa-apa na. haha. lalu, tepat jam 5 30 macam tu, aku terjaga dengan perasaan penuh kesal. awat tak bangun awai siket:? aigoo. takpo2. lalu aku pun g la bukak 4741G aku, klik klik siket. then kuar la. game da abes. seb bek time aku bukak tu die cam baru je abes then depa tunjuk la highlight. sat2, sebelum tu, adik aku text aku cakap 'GOL'. aku ngn adik aku ni mmg tak sehaluan dalam bab bolasepak nih. dia pilih Manchester United, aku minat kat Chelsea. dia pilih England, aku minat kat Germany. so mmg tak sama la. kecuali Negeri Sembilan. tu mmg kami sokong la. negeri lain sori eh. haha. berbalik kat text adik aku tadi, aku bace then aku tau la ni mesti team dia gol. pastu bukak la livestream tadi, dia tunjuk yg Chelsea menang! HAHA. punyalah riang gembira hati aku. then apa lagi, fesbuk la pulak jadi mangsa. abeh suma yg sokong Man U kena gelak! hahaha. tu je lah aku nak tulih. malas nak tulih panjang2. nnt dakwat abes.  hahaha. bagi sesapa yang tak minat bola tu, korang mmg rugi lah. bola bukan pasal 22 orang kejar 1 bola, tapi bola ni pasal PASSION! hahahhaha. ok la kengkawan! 

assalamualaikum!

No comments: