Jul 17, 2009

tempat ku dilanda selsema babi


mengapa ini berlaku?

adakah kerana babi punya salah?

ataupun selsema?

aku pun tak tau la macamana uitm ni kena virus h1n1 ni..bukannya apa,
bagi mereka yang belajar kat sana la, mase daftar dulu, kan dorang ada tanya

"adakah anda mempunyai tanda-tanda seperti berikut????"

dan rasa aku la, takkan ada orang yang akan mengaku punya la..
bukan apa, memang la '''mencegah itu lebih baek dari mengubati''',
tapi kalau setakat tanya2 macam tu,kalau aku selsema mase tu pun aku tak mengaku.

jadi nak salahkan siapa?

mari sama2 salahkan diri kita sendiri la..kenapa Allah hantar virus Influenza A tu kat kita?
kenapa? mesti ada sebabnya..

so, kite sama2 la fikirkannya..

3 comments:

HiffZunnuri said...

housh..class rep!really scared wes..tgk the pic!makin tggi hidung babi tu bile semua org publish pic dia tau!hee...

..rawkStarluv.. said...

adush..sgt geli tgk hidung itu...geli n ngeri..azim ko ta geli ke?? heheh..btul kate zuno mkin eksyen la babi2 tu sume..huhu..

echidna said...

geli ar..
sape yg x geli..
haha