Feb 12, 2011

bagitau sket bro



yaw bro
assalamualaikum bro
long time no see la bro
bukan ape bro
gua malas la bro 
camni bro
gua nak post pasal 1 mende ni bro
semenjak dua menjak ni gua rasa semacam la bro
semacam hepi je la bro
rupe2nye besday soo young la bro
eh gile seronok la bro
hahahaha
laen macam je bro
tapi ade lagi gak mende lain yang penting bro
yang penting apa bro?
haaa, tak dengar la bro?
ce bgtau siket bro?
iya, itu lah yang paling penting bro
dan sekarng nih gua macam lain macam siket lah bro
taktau la pasal apa bro
apapun life must go on kan bro
so gua pon kene grak dulu lah bro
cau cin cau lu la bro
assalamualaikum bro


saje nak bagi korang tengok. wahahaha~

2 comments:

Ace Ashee said...

seems like u fall in looovee la..hahah

Unknown said...

ececece... mane ade..
aku kan suci murni baik hati lagi sweet gitu..
hahuahua~