Apr 2, 2011

terbaek wok





assalamualaikum ya habibi


1st post tok april
april 2 ini hari
hari ni aku pegi modul
modul yang tak sepatutnya aku amek
amek jugak sebab ramai yang pergi
pergi pagi tadi pukul 8 lebih
lebih seronok lah modul kali ni
ni sebabnye lain dari yang lain
lain dari sebelumnya sebab ade treasure hunt
hunt ilmu dorang cakap kat kami
kami pon layan sampai habis
habis dengan gembira walaupun ade terasa hati sikit
sikit je dan aku pon tak kesah sangat
sangat tak kesah sebab manusia mane ade yang sempurna
sempurna hanya Muhammad Abdullah sahaja kat dunia ni
ni la sebab aku tak kesah
kesah kan benda baik lagi bagus dari benda buruk
buruk mane pon kita, kita tetap makhluk Allah
Allah sangat baik sebab tolong aku jumpe membe baru
baru dan best!

2 comments:

Zafeer said...

Ha.. sedap lah ayat. Berapa lama amik masa nak bikin ini mcm?

echidna mundo said...

tenkiu! haha.. tak amek lame pon.. <10 cmtu la.. post ni pon sbnanye na rushing..