Jan 10, 2011

oh la la



assalamualaikum sumo! maaf la sobab den lamo dah tak update belog nih. biaso la an, sominggu ni den sibuk kot. apopun, den nak la kongsi siket apo yang terjadik kat den dalam minggu ni an. maap la kalau 'nogoghi' den tak berapo fasih. lamo dah tak praktik. haha

well, mula-mula 2 hb hari tu aku dengan gagahnya pulang ke uitm lah kan. dengan tulang empat kerat dan bantuan 2 tayar, aku sampai jugak kat aku dari muar ke shah alam dengan selamatnya. alhamdulillah. takda apa yang tak elok berlaku lah kan. syukur. biasa lah, naik motor jejauh ni bahaya kot. dah la takda besi penghadang macam kereta tuh. kot kene langgar la kan, time2 tu gak kojol. mintak jauh lah. 

sebaik saja pulang ke sini, harapan membuak-buak untuk berjaya. sampai terkeluarlah katakan. macam ko goncang coke pastu ko bukak, camtulah. tak lebih tak kurang. exactly like that keyh. dan apabila dah membuak-buak sampai keluar, maka lama-lama tinggalah sikit. so sekarang semangat dan harapan serta cita-cita ku itu tinggal sikit je kot. haahaa. mane taknye, ye ye je tak nak main pes la, tak nak tu la, tak nak ni la. akhirnya, terkulai di tepi jalan. ibarat harimau ditembak kaki kirinya.

pasal pembelajaran dalam minggu pertama ni, amatlah bagus okeh. dan bagi aku, berlaku kejutan-kejutan yang memberangsangkan. well, 3/4 lecturer yang mengajar subjek netwerking tuh aku dah kenal kot. memang tak la an. walau bagaimanapun, aku harap semua berjalan dengan lancar ibarat lancer merah yang aku jumpa kat highway mase nak balik sini tuh.

dan seterusnya, satu perkara yang aku cuba lah nak elakkan masa masuk sem 4 nih, iaitu terlibat dalam aktiviti persatuan. bukan apa, tapi memang aku nak elak lah benda ni sebenarnye. sebab adae la sebabnya. tapi kan, humangai, benda nih memang tak boleh elak kot. tapi tak palah. mungkin sebab aku ni dah ada pengalaman, so orang pon petik jelah kan. apa boleh buat. hehe. tapi yang bestnya aktiviti nih memang terbaik lah kan. nama die program jalinan kasih. alah, name je mengayat hati. aktivit ae cam tu gak la. takde la nak lain dari yang lain. explorace. explorace. explorace. explorace. explorace. explorace. explorace. tu jugak yang dibuat. cuma kali ini aku terlibat dalam beerow perogram lah. same cam mase ihack dulu. cuma kami ni bertanggungjawab dalam main perogram lah. kene buat checkpoint explorace. explorace. explorace. explorace. explorace. kene buat soalan explorace. explorace. explorace. explorace. explorace lah kan. so, ni memang amat memberangsangkan aku kot. ibarat kuda tadi. HAHAHA! 

dan beribu-ribu terima kasih kepada semua yang terlibat dalam perogram tadi. especially kat riz, apie, tasya, baain, paie, ain, jas. korang memang terbaik lah! tanpa korang tak dapat aku nak buat apa yang kene buat tu kot. memang korang ibarat MUSE lah! baik seyh! yeah. tadi pon mase rehat makan ade lagu muse kot. pergh. gile poit! tak lupa juga pada yang lain2. bagi aku memang seronok la aktiviti nih. aku dan apie dan mereka soalan-soalan yang amatlah mencabar kot! memang best siot! haha. apapon, aku harap 'tu'lah. keyh!

apapon, tu je aku nak cite kali nih. taknak lah panjang2. ada masa nanti aku cerita pasal percutian ke terngganu lak keyh. okeyh beb, chow yun fat dulu! assalamualaikuam der! 


6 comments:

af3b_p!LaH said...

sronok!
kah3!

NatasyaBellamy said...

awesome! ur welcome azim! <3

amiranadia said...

ko mmg ulang alik dr umah-s.alam naik motor ek?gilak ah!..:D

echidna mundo said...

af3b : sonok lah poit! hahhaahaha

echidna mundo said...

tasya : tenk uyU!!! <3

echidna mundo said...

amira : bese la ulang alik.. tapi stakat ni tak gilak lagi lah.. hahah :D