Jan 12, 2011

waiting

tak tau la beb. walaupun dah lama aku tahu benda nih, tapi aku macam tak buat apa-apa persediaan pon. aku dah tau benda tu akan berlaku. benda itu pasti. aku nih ha yang tak pasti. apa nak jadik ni? ko hidup macam biasa je. macam la ko taktau pasal benda tuh. apa ni semua. tapi apa kan daya. manusia semua berbeza. tapi ni tak patut dijadikan alasan. kamon tapah. sampai bila ko nak stay camtuh. esok nanti... ko gak yang susah. memanglah ko guna alasan tuh nak sedapkan hati. tapi, takkan ko nak jadi macam orang lain. petanda suma dah ada. tinggal masa je kot...


5 comments:

Ridzuan Mikail said...

yeahhhh! bersedia untuk jawatan jumaat ni. heee

echidna mundo said...

bukan pasal bende tu lah.. :P
ko tu yg kene sedia! gud joob lah katekan..

Ridzuan Mikail said...

dah tu? ahhh, jumaat aku balik dah. :P

af3b_p!LaH said...

tunggu je..
haha!!!XD

echidna mundo said...

riz, pasal bnde lain kot..
lagi besa dari jawatan2 meparek tuh..


afeb, tunggu jela boleh an.. haha